It giet on - Reisverslag uit Phnom-Penh, Cambodja van Peter en Dieni - WaarBenJij.nu It giet on - Reisverslag uit Phnom-Penh, Cambodja van Peter en Dieni - WaarBenJij.nu

It giet on

Door: PND

Blijf op de hoogte en volg Peter en Dieni

04 Februari 2012 | Cambodja, Phnom-Penh

Ik zal geen verwarring zaaien, maar het gaat door!!! Voor ons dan...Morgen starten we met het bouwen van de huizen. Ons doel is 20 stuks in twee dagen op te leveren.
En dat moet! Janne heeft ons gisteren op het hart gedrukt om niet met een huis te starten en het niet af te maken. Dat is niet te verkopen! Vandaag zijn we verkast van Phnom Penh naar Kep. Halverwege hebben we nog zeer inspirerende stop gehad, maar daarover later meer. Rond half twee kwamen we aan bij ons hotel aan de rand van de Golf van Siam (Thailand)en we gunnen onszelf een Bounty moment. En voor nu moeten jullie het daar toch echt even mee doen. De laaste avonden werd het tussen 01.00 en 01.30 dat de verhalen de lucht in konden, dat wordt ons nu echt te laat.Giulio heeft ons op het hart gedrukt om maar vroeg te kofferen want het is morgen echt vroeg dag. Als echte bouwvakkers starten we om zeven uur.
Of er van slapen iets terecht komt valt nog te bezien. De temperatuur lijkt wel omhoog geschoten of zou het de klamme warmte zijn? Van een verkillende bries aan zee is absoluut geen sprake. Iedereen lijkt wel in de overgang en sommigen dus dubbel. Hopenlijk zijn we in we staat om morgen nog een paar toetsen te beroeren, mocht dat lukken dan melden wij ons weer. Vandaag geen plaatjes meer. Willen jullie nog wat foto`s van vandaag willen zien? naast mij zit Cor om een aantal foto`s door te sturen naar de Stichting Toetssteen voor op de website. De surf gerust even naar www.Stichtingtoetssteen.nl en geniet van de mooie plaatjes.
Groet van ons allen.

• 04 Februari 2012 - 15:56

Rob En Jacqueline:

Goed te horen hier vriest het 14 graden maar tochten zitten er niet in. vrijdag veel sneeuw gevallen wat niet best is voor het ijs. succes morgen
    Rob

• 04 Februari 2012 - 16:34

Margreet:

Wat een indrukwekkende verhalen allemaal in jullie voorgaande verslagen. Nu gaat het bouwen dus beginnen, heel veel sterkte in de enorme hitte die je niet gewend bent, (heb je het handdoekje bij je?)
    Succes!

• 04 Februari 2012 - 16:59

Erik En Els:

Wij zetten hier de verwarming wel een graadje hoger en "genieten" van de kou. Jullie veel succes met bouwen de komende 2 dagen.

• 04 Februari 2012 - 17:06

Hanna:

Succes met de arbeid de komende dagen!

• 04 Februari 2012 - 17:21

Marcel Straver:

Lekker herkenbaar, dat schrijven tot in de late uurtjes, terwijl de rest al op één oor ligt en de muggen actief zijn... Maar zelfs dit korte verhaal is amusant hoor! En nu slapen, morgen gaat het dan echt gebeuren. Succes met bouwen!

• 04 Februari 2012 - 20:12

Klaas En Suze:

Heel veel succes met bouwen. Hoop dat het te doen is in de aangegeven warmte.
    Gisteravond stond er -16 op de thermometer, maar nog niet op het ijs gestaan. Wel heerlijk gewandeld in de witte wereld met strak blauwe lucht en zon. We volgen jullie met veel plezier. groetjes

• 04 Februari 2012 - 20:42

Caty:

Nou ,wordt tijd dat ut on giet!Dat wordt nog buffelen in 2 dagen? Dieni sterkte met opperen,en Peter succes met sjouwen cementeren dat is je wel toevertrouwd.Hier stond trouwens een artiekl in de krant dat een generaal of i.d eindelijk nu!!pas berecht wordt voor z'n misdaden.

Zet um op julie gaan dr voor.
    x caty

• 04 Februari 2012 - 21:56

Tiny:

Nou Peter en Dinie zet hem op het gaat jullie zeker lukken om 20 iglo"s op te bouwen. Veel succes.

• 04 Februari 2012 - 22:43

Ria En Jan:

Zo bouwvakkers aan de slag dus!!
    Succes met bouwen!
    Lieve groeten, Ria en Jan.

• 05 Februari 2012 - 00:18

Anneke Nieman:

Heel veel succes morgen, gaat jullie lukken !
    xx Anneke

• 05 Februari 2012 - 11:48

Ina:

Heel veel succes met het bouwen in die hitte. Die nieuwe bewoners kunnen vast niet wachten om het te kunnen betrekken.
    Gabriel is nu naar de ijsbaan in Heiloo, da's andere koek (en zopie). Groetjes van Ina.