Wat is een reis zonder vertraging? - Reisverslag uit Alkmaar, Nederland van Peter en Dieni - WaarBenJij.nu Wat is een reis zonder vertraging? - Reisverslag uit Alkmaar, Nederland van Peter en Dieni - WaarBenJij.nu

Wat is een reis zonder vertraging?

Blijf op de hoogte en volg Peter en Dieni

23 Oktober 2016 | Nederland, Alkmaar

Zondag 23 oktober
De start is voortvarend, volgens afspraak worden we keurig om 05.00 uur van huis opgehaald. Linda en Anneke zijn dan al een kwartiertje aanwezig, ruim op tijd om nog wat gewicht van de ene in de andere koffer over te laden. Op dit tijdstip is er nog geen sprake van enige file en onderweg worden we bijgepraat over een gewelddadige ontmoeting in een supermarkt en een scheurtje in een oorlel. Nog even los van een verloren en weer gevonden visum verloopt het inchecken verder zonder problemen. Tijd voor een koffie en een broodje. Ruim op tijd melden we ons bij gate D-07. Behalve een hoop volk is er verder nog weinig activiteit te bespeuren. Dat klopt ook wel, want op enig moment wordt van gate gewisseld en mogen we weer een kwartiertje lopen naar gate G-08. Is het toeval? Zitten we in de wachtrij, komt ons een oude bekende tegemoet; de twee jongens die we een jaar eerder tijdens de Caribean Cruise hebben ontmoet. Volgende mededeling: onze vlucht is met nog zeker 2 uur vertraagd, vertrek zeker niet voor 10.00 uur. Aan de balie zijn vouchers beschikbaar voor een hapje en een drankje, met excuses voor het ontstane ongemak. Maar goed we zitten droog, hebben wifi en volop uitzicht op voorbij taxiënde vliegtuigen

• 23 Oktober 2016 - 09:15

Karin:

Prima begin van de vakantie lijkt me!
    Hoop dat jullie ondertussen vertrokken zijn!

• 23 Oktober 2016 - 09:21

Kitty:

Fijn dat jullie de tijd hadden

• 23 Oktober 2016 - 09:30

Erik :

Het voelt net of ik er zelf bij ben ☺☺

• 23 Oktober 2016 - 09:29

Erik :

Het voelt net of ik er zelf bij ben ☺☺

• 23 Oktober 2016 - 09:52

Ton De Ridder:

Blijven lachen, vrinden. Goede reis.

• 23 Oktober 2016 - 10:02

Suze:

Veel plezier ondanks dit oponthoud! Geniet nu al van jullie verslag.

• 23 Oktober 2016 - 10:03

Mieke:

Nu dan eindelijk in t vliegtuig en straks onderweg.
    Goede reis en tot later! Xx

• 23 Oktober 2016 - 16:11

Ineke De Visser:

Hopelijk verder zonder problemen naar een mooie vakantie.
    Hopelijk heeft Anneke goed geslapen en kan ze zo veel mogelijk zonder spierpijn verder.
    Veel plezier en wacht weer lekker op se reisverhalen.

• 23 Oktober 2016 - 17:28

Caty:

Wat was dat weer boffe!!!! Hopelijk zitten/liggen jullie nu ergens in Cuba bij te komen.

• 23 Oktober 2016 - 20:07

Ria En Jan Bart!:

Nou jullie konden dus rustig aan doen! Lekker relaxt dus! Alvast vakantiemodus!
    We wensen jullie een goede vlucht toe en een heerlijke vakantie!
    Groetjes, Ria en Jan.

• 24 Oktober 2016 - 11:29

Bert Muis:

Tja dan komen wij thuis en zijn jullie net vertrokken. Het is een komen en gaan in onze buurt. Een heel fijne vakantie gewenst en we volgen het verslag.
    Ans en Bert.