We zijn op weg - Reisverslag uit Alkmaar, Nederland van Peter en Dieni - WaarBenJij.nu We zijn op weg - Reisverslag uit Alkmaar, Nederland van Peter en Dieni - WaarBenJij.nu

We zijn op weg

Door: Peter de Vries

Blijf op de hoogte en volg Peter en Dieni

01 November 2015 | Nederland, Alkmaar

We zijn weer op weg. Vanochtend ging om zeven uur de wekker, mooie tijd. De koffers zijn gisteren al gepakt. Ontbijt bestaat uit een bakje yoghurt en een kop thee. Om kwart over 8 laden we de koffers in en sluiten we de voordeur. Bert komt ons nog even een hele fijne vakantie wensen. In de mist zetten we koers richting St. Pancras. Het mannelijke deel van de familie de Haas brengt ons naar Schiphol. Jammer voor Ties maar door de dichte mist is er weinig vliegtuig te zien. We zwaaien onze arm uit de kom voordat we door de draaideur de vertrekhal binnengaan. Voor inchecken zijn we nog een half uur te vroeg. Dan eerst maar koffie en de bestelde dollars bij het GWK ophalen. Om kwart over tien sluiten we aan voor de bagage drop-off. Tegenwoordig allemaal selfservice. Als je je bagagestrook tenminste niet al teveel uit laat steken, want dan stagneert het geheel. Douane en customs verlopen ook soepel alleen heeft Dieni wat teveel muntgeld mee. De kilozak met soda passeert ook zonder problemen.Vervolgens hebben we nog ruim tijd voor een bezoek aan StarBucks. Zou het lukken om voor `boarding` alvast een verhaaltje online te zetten?? Om kwart over twaalf gaan we op weg naar de gate. Gepland vertrek is 13.00 uur. Buiten trekt de mist langzaam op.

• 01 November 2015 - 12:18

Joop Menninki:

Het blijven toch eiland hoppers !!!! Heeeeel veel plezier

• 01 November 2015 - 12:23

Karin:

Fijne reis!! Hopelijk op weg naar mooi weer!

• 01 November 2015 - 12:39

Ton En Greta:

De dag begint klein maar dat zal voor jullie snel overgaan. Hopelijk gaan je blessures gauw over en
    blijf op de been.
    Vanmorgen hebben wij een mooie herdenkingsdienst bijgewoond. De hartelijke groetjes van Fokje.
    Alsnog, ook namens Greta, een schitterende vakantie toegewenst en we zullen jullie blijven volgen.
    Een mistige groet, teng

• 01 November 2015 - 13:30

Jacqueline:

een hele fijne vakantie! Genieten!

• 01 November 2015 - 15:32

Rene De Heer:

Veel plezier.
    We zijn benieuwd hoe de reis verloopt.
    Houden jullie in de gaten.
    Greetz
    REVA

• 01 November 2015 - 18:39

Ria:

heel veel plezier en geniet van de vakantie

• 01 November 2015 - 21:05

Ina: