Een teleurstelling - Reisverslag uit Grand Canyon Village, Verenigde Staten van Peter en Dieni - WaarBenJij.nu Een teleurstelling - Reisverslag uit Grand Canyon Village, Verenigde Staten van Peter en Dieni - WaarBenJij.nu

Een teleurstelling

Blijf op de hoogte en volg Peter en Dieni

17 September 2012 | Verenigde Staten, Grand Canyon Village

Voor jullie dan!!!
Wij hebben een "awesome day gehad". Helicoptervlucht, wandeling over de south rim, een vliegtuig dat op de highway landt, een mol die zijn huis bouwt. Maar helaas geen verhaal en ook geen foto`s van deze dag.
Vanavond gaan we naar een Theater Dinner show ( op aanraden van Niels en Melanie en nog een paar Hollanders die we vandaag tegenkwamen. Dus we moeten ons rap poetsen en dan lekker uit.
Maar dat houdt jullie graag.
Groetjes van een paar rood verbrande koppen.

• 17 September 2012 - 07:15

Ton En Greta:

Kan gebeuren, geen probleem. We lezen het later wel.
    Zeeeeer positief nieuws : AZ - Roda 4 - 0 Een schitterende wedstrijd van AZ
    Groetjes uit Oudorp

• 17 September 2012 - 09:33

Thomas En Kitty:

Heerlijk toch!? Wij hopen dat jullie van de show en het diner genoten hebben. We zijn natuurlijk nu wel nieuwsgierig van naar alle afgelopen belevenissen, daar gaan we dan de volgende ronde maar weer eens goed voor zitten. Groetjes van ons

• 17 September 2012 - 09:35

Mieke:

nou nou, ik vind het wat... :D hoop dat jullie genoten hebben, de verhalen krijgen we vast een andere keer!!
    liefs

• 17 September 2012 - 15:23

Irene:

Een soort cliffhanger dus! Ik ben benieuwd naar verhaal en foto's enne vergeet die zonsondergang er niet nog op te plaatsen van het een-na-laatste verslag ;P

• 17 September 2012 - 17:58

Erik En Els:

Ja wij thuis gaan er al helemaal op rekenen dat we ieder dag kunnen meegenieten van jullie avonturen. Maar als jullie er maar van genoten hebben, dan horen en zien wij de verhalen en foto's vast nog wel. We proberen het morgen gewoon weer. Een fijne dag en welterusten.

• 18 September 2012 - 05:40

Patrick:

Tja toch wel mooi zo'n rustige nachtdienst, kan ik mooi even kijken op waarinvredesnaamhangenjullienouweeruit.nu En dan verwacht ik natuurlijk een ontzettend lang verhaal zodat ik er eens rustig voor kan gaan zitten.......houden ze het kort! Nou ik zeg geniet ervan en ik heb nog 1 nachtdienst hierna dus ik verwacht natuurlijk een VERSLAG daar zeg je U tegen. ;-)