Nog thuis - Reisverslag uit Alkmaar, Nederland van Peter en Dieni - WaarBenJij.nu Nog thuis - Reisverslag uit Alkmaar, Nederland van Peter en Dieni - WaarBenJij.nu

Nog thuis

Door: PND

Blijf op de hoogte en volg Peter en Dieni

13 Oktober 2010 | Nederland, Alkmaar

Waarde (potentiële)volgers,
Dit eerste berichtje is nog geen echt reisverslag, maar meer een probeersel of we wel met dit medium overweg kunnen.Pas over veertien dagen begint het echt. Wij vinden het leuk om jullie op deze wijze op de hoogte houden van onze belevenissen onderweg. Mochten jullie zeggen, "laat maar zitten" moet je dat even laten weten, dan verwijderen we je uit onze lijst met contact personen. Hoe vaak we zullen berichten is natuurlijk mede afhankelijk van de toegankelijkheid van het internet. Daar hebben we nu nog geen idee van. Ook zijn we wel benieuwd of we foto`s kunnen uploaden. Maar we gaan het zien. Groetjes van Peter en Dieni (PND)

Peter en Dieni

Actief sinds 10 Okt. 2010